https://sites.google.com/site/sch2informatika/11-klas-profilnij-ap
Конкурс "Бобер-2014".
QmmYkuEcy5g
http://learningapps.org/display?v=p3diophon01
ОАП, 02.09.2015
http://learningapps.org/1388137
ІКТ, 07.09.2015
http://www.slideshare.net/zoyamulyar/3-39531111
ОАП, 08.09.2015. Презентація з теми "Базові структури алгоритмів".
https://docs.google.com/document/pub?id=1UX-2dCLowkalu2e1c13AvABKd8mQk028PB1QhPXWReY
ІКТ, 16.09.2015
ІКТ, 21.09.2015.
ІКТ, 23.09.2015, Практична робота №2
ОАП, 25.09.2015.
Етапи проектування форми.
ОАП, 30.09.2015.
Практична робота №5
ІКТ, 30.09.2015.
Практична робота №3.
ІКТ, 07.10.2015.
ІКТ, 19.10.15.
Практична робота №5 "Використання стилів"
На 07.09.2015 р.
2014-2015 навчальний рік
Рівень |
Завдання |
Середній | |
Достатній |
|
Високий |
Побудувати інтерактивну діаграму з власним форматуванням. |
На 04.09.2015 р.
На 08.09.2015 р.
Скласти у зошиті алгоритм до прислів'я "Сім разів відмір, один раз відріж", використовуючи графічний спосіб представлення алгоритмів (цикл з наперед невідомою кількістю повторень).
На 09.09.2015 р.
Середній рівень.
Достатній рівень. Скласти блок-схему посадки біля школи 15 дерев, використовуючи відповідну алгоритмічну структуру.
Високий рівень. Скласти блок-схему для розв'язування квадратного рівняння, використовуючи відповідну алгоритмічну структуру.
2014-2015 навчальний рік
|
Колонка 2 | ||||||||
Рівень |
Завдання |
Середній |
|
Достатній |
Дано таблицю, що складається з 10 цілих чисел (вводяться у довге текстове поле). Вивести у ще одне довге текстове поле квадратні корені з цих чисел (враховувати сумісність
типів змінних). |
Високий |
Дано таблицю, що складається з 10 дійсних чисел (вводяться у довге текстове поле). Вивести у ще два довгих текстових поля цілі частини цих чисел та дробові
частини цих чисел. |
ОАП, 02.09.2015 Тема "Структури даних" (про таблиці, черги, стеки)
http://learningapps.org/1145862
ІКТ, 07.09.2015. Тестова робота з теми "Поняття бази даних".
ОАП,
Практична робота №1 "Основні поняття теорії графів"
ОАП,
Практична робота №2 "Способи подання графів"
19.10.15 ІКТ "Імпортування даних до БД"
На 09.09.2015 р.
|
|
||||||||
|
2014-2015 навчальний рік
Рівень |
Завдання, 1 група, на 03.02.15 |
Середній | |
Достатній |
|
Високий |
Задача з достатнього рівня, але з використанням текстових файлів. |
Рівень |
Завдання, 2 група, на 04.02.15 |
Середній | |
Достатній |
Набрати програму з класної роботи. |
Високий |
Набрати програму з класної роботи з використанням текстових файлів. |
На 07.09.2015 р.
У фірмі «Біт і Байт» керівництво здійснює генеральний директор, якому підпорядкована рада директорів із чотирьох осіб – директора з маркетингу, директора з виробництва, директора з персоналу та директора з економічних питань. Директору з маркетингу підпорядкований відділ маркетингу, а директору з виробництва – три цехи зі складання комп’ютерів. У підпорядкуванні директора з економічних питань знаходиться відділ економічного прогнозування та бухгалтерія.
Використовуючи ієрархічну модель даних, розробіть графічну модель управління фірмою.
На 08.09.2015 р.
Створіть у зошиті реляційну модель даних «Старша школа» на три таблиці (таблиці, поля, ключові поля, звя'зки).
На 15.09.2015 р.
Внесіть у БД "Країни світу" інформацію про
країни світу, що починаються з наступної букви (якщо країн багато, то взяти лише 10 країн):
Базаєв - "Б".
Варич - "В".
Вашкевич - "Т".
Величко - "Г".
Воронець - "О".
Корсун - "К" (перші 10 країн
зверху).
Кравченко - "К" (перші 10 країн
знизу).
Маменко - "М" (перші 10 країн зверху).
Мамон - "М" (перші 10 країн знизу).
Михайлик - "Д".
Мікель - "Л".
Мокусієнко - "А".
Печена - "П".
Рябовол - "Н".
На 29.09.2015 р.
2014-2015 навчальний рік